Khamis, 7 Februari 2013

miss them

Sebelum aku mula menulis. Assalamualaikum saya ucapkan :D   mengambil masa juga untuk aku fikirkan apa yg perlu aku tulis untuk kali ini.. dari segi kosa katanya tak terlintas pun untuk update bende alah nih .. so why 

Alhamdulillah.. aku gembira berjumpa kawan lama masa sekolah rendah dahulu.. hubungan yang aku rasa tak akan terjalin kembali , akhirnya bertemu kembali :) what a life **  semua berpunca daripada aku pindah ke 18 tuh :) .. HAHA act. tiada kaitan pun cuma masa tu aku takda henset apatah lagi internet ?? :( 
tapi tak semua aku jumpa ada sesetengah jelah.. haha.. pelbagai cara aku nak cari mereka. but tak semua kenal aku :( mungkin aku berubah gila.. yang dulu comel tiba-tiba hensem. memang lah haha 

But I miss them and almost kami akan berjumpa 
ada yang sudah berubah. sama ada baik or bad 

hari tu sorang member lame nih tegur kat twitter 


haha ini antaranya 
kuat politik orangnye ○
haha 

#peoplechangingright :)





friends is like cloud. when it rain there is another cloud behind / above /left / right us.. we don't need them but we need each other . :D right 

many things i learned from them 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan